Monday, February 28, 2011

"ATEIK PAS MANE GERTI ARBATOS"


-Vėl tu prapuolei, - tarė Ežiukas.

-Pats tu prapuolei. Juk šitaip lijo!

-Na tai kas? Būtum pasiėmęs skėtį ir atėjęs.

-O tu argi neturi skėčio?

-O ką aš pasakiau, kai išsiskyrėme?

-Ką?

-Aš pasakiau: "Meškiuk, ateik vakare gerti arbatos."

-Reikėjo pasiimti skėtį ir ateiti.

-Juk aš tavęs laukiau, kad ateisi gerti arbatos!

-Argi aš neturiu virdulio?

-Klausyk, Meškiuk, jeigu kas nors kam nors sako: "Ateik pas mane gerti arbatos", vadinasi, tas kas nors sėdi ir laukia.

<..>

Sergej Kozlov "Ežiukas rūke"
---

Ateisit, taip? :)
Nes aš mielai sėdėsiu ir lauksiu. Ir siūsiu. Piešiu, megsiu šalikus mykolams ir barboroms, vaikščiosiu sekmadienio gatvėmis, skaitysiu pasakas, mirkysiu kojas jūroj, rašysiu laiškus, barstysiu cinamoną, sapnuosiu baltas langines, kepsiu pyragus grįžtančioms mūzoms, gaudysiu pusnyse/pievose/balose žiogus ir įkvėpimą ir džiaugsiuos jei/kai savo siuviniais/trupiniais, nuotraukom/nuotaikom/nuotrupom, TURGAUS draugeliais/drugeliais/muilo burbuliukais ir šiokiom tokiom rašliavom/ketureiliais/pasakom/mintim/viltim, netyčia plūstelsiančiomis (?), netyčia kažką iš jūsų įkvėpsiu tikėti mažais gražiais dalykais ir dideliu džiaugsmu. Norit užaugti kartu?
-
jūsų Žaislų turgus ir violė.



ps. ačiū Editai už nuotrauką:)

2 comments: